Pedagog i psycholog

PEDAGOG SZKOLNY

Jak spędzić bezpiecznie wakacje
Dziecko na koloniach lub obozie
3 częste problemy behawioralne u dzieci
RODZICE, BĄDŹCIE CZUJNI !!! DOPALACZE
ELEKTRONICZNE PAPIEROSY SZKODZĄ!
ZABAWY-PRZYGOTOWUJĄCE-DO-NAUKI-PISANIA-I-CZYTANIA-MOŻLIWE-DO-PROWADZENIA-W-DOMU-PRZEZ-RODZICÓW
JAK SIĘ UCZYĆ – PRAKTYCZNE ZASADY DLA UCZNIA
Aktywność ruchowa dzieci i nastolatków
Dysleksja rozwój
Trudności w nauce czytania i pisania
Helikopterowi rodzice to już przeszłość
Jak uratować dziecko przed prokrastynacją
Agresja relacyjna wśród dzieci i młodzieży
Chorobliwie ambitni rodzice
Dysgrafia u dziecka
Jak wspierać niezależność dziecka
Dlaczego konsekwencja rodziców jest taka ważna i… trudna
Mobbing w szkole
Jak poznać, że dziecko jest prześladowane
10 największych problemów współczesnych nastolatków
Wykluczenie – jak pomóc dziecku w nowej klasie?
Fobia szkolna
Co_powinni_wiedziec_rodzice
Kiedy dziecko nie chce chodzić do szkoły
Metody nauki czytania
Ćwiczenia na koncentrację uwagi dla dzieci szkolnych
Jak dbać o zdrowie psychiczne dzieci podczas pandemii
Jak budować prawidłowe relacje z dzieckiem
6 sposobów na rozwój asertywności u dzieci
Depresja młodzieńcza
Bunt czy zaburzenia zachowania u dziecka
Błąd systemu czy błąd człowieka
DZIENNIK Z CZASU KWARANTANNY
dziennik-z-kwarantanny
BLIŻEJ SIEBIE – DALEJ OD NARKOTYKÓW…
Czym jest cyberprzemoc
ZASADY POMOCNE W CZASIE NAUKI W DOMU
Nastolatku! Porady jak efektywnie funkcjonować w okresie pandemii.
GDY COŚ SIĘ PSUJE, CZYLI JAK POPRAWIĆ KONTAKT Z DZIECKIEM
BLIŻEJ SIEBIE – DALEJ OD NARKOTYKÓW
JAK ZAPOBIEGAĆ UZALEŻNIENIU OD GIER KOMPUTEROWYCH U DZIECI
10 PORAD DLA RODZICÓW DOTYCZĄCYCH BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU PRZEZ ICH DZIECI
CZY CHWALISZ SWOJE DZIECKO
JAK CHWALIĆ
Przemoc w rodzinie w czasie epidemii
JAK POGODZIĆ? – NAUKA I ŻYCIE W DOMU
ZABAWY DLA UCZNIÓW
SPOSOBY NA NUDE DLA NAJMŁODSZYCH
JAK ROZMAWIAĆ Z DZIECKIEM O KORONAWIRUSIE?

Plan pracy pedagoga na czas kwarantanny:

 

Poniedziałek

8-12

 

Wtorek

8-13

 

Środa

8-13

 

Czwartek

8-12

 

Piątek

8-12

Kontakty z nauczycielami,

rodzicami, indywidualnie z uczniami

 

Praca indywidualna   z uczniem w miarę zapotrzebowania uczniów

 

Pomoc psych.-pedagogiczna

Konsultacje dla rodziców

 

 

Praca administracyjna pedagoga

Praca administracyjna pedagoga

 

Praca indywidualna   z uczniem w miarę zapotrzebowania uczniów

 

 

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.

 

Kontakty z nauczycielami, rodzicami, indywidualnie z uczniami

 

Kontakty z nauczycielami, rodzicami, indywidualnie z uczniami

 

Praca indywidualna   z uczniem w miarę zapotrzebowania uczniów

 

Pomoc psych.-pedagogiczna

 

Kontakty z nauczycielami, rodzicami, uczniami

 

 

Praca adminis.pedagoga

Konsultacje z wicedyrektorem szkoły

 

Praca indywidualna   z uczniem w miarę zapotrzebowania uczniów

 

 

Pomoc psych.-pedagogiczna.

Konsultacje dla rodziców

 

 

Praca administracyjna pedagoga

Konsultacje dla rodziców

Praca administracyj-na pedagoga

 

Kontakty z instytucjami

 

Kontakty z nauczycielami, rodzicami, indywidualnie z uczniami

 

Kontakt:

 Messenger:barbarapedagogsulejow@gmail.com

Mail: barbarapedagogsulejow@gmail.com

mgr Barbara Grzelczak

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
7.30-12.30 8.00-15.00 10.00-15.30 8.00-15.30 7.30-12.30

 

Harmonogram  dyżurów psychologa w Szkole Podstawowej w Sulejowie
styczeń-czerwiec 2020

mgr Justyna Nowak

Data dyżuru Dzień tygodnia Godziny przyjęć
30 styczeń Czwrtek 12.00-14.00
6 luty
20 luty
Czwartek 12.00-14.00
12.00-14.00
05 marzec
19 marzec
Czwartek 12.00-14.00
12.00-14.00
16 kwiecień
30 kwiecień
Czwartek 11.00-14.00
11.00-14.00
14 maj
28 maj
 Czwartek 12.00-14.00
12.00-14.00
4 czerwiec
18 czerwiec
Czwartek 12.00-14.00
12.00-14.00